Wszystkie istniejące obiekty mostowe na projektowanym odcinku zostały wyremontowane na przestrzeni ostatnich kilku lat i są w dobrym stanie technicznym. Ze względu na projektowane rozwiązania w zakresie rozbudowy drogi krajowej nr 22 przewiduje się, że:
- most M-1 nad rzeką Suska Struga – km 260+332,27 – ograniczona przebudowa ze względu na poszerzenie jezdni (dochodzi dodatkowy pas dla pojazdów skręcających),
- most M-2 nad rzeką Brda – km 263+680 – brak potrzeby przebudowy – wymiana warstwy ścieralnej i warstwy chemoutwardzalnej na kapach chodnikowych oraz dostawienie latarń na podporach mostu,
- most M-3 nad Kanałem Brdy – km 263+805 – brak potrzeby przebudowy – wymiana warstwy ścieralnej i warstwy chemoutwardzalnej na kapach chodnikowych,
- most M-4 nad rzeką Czerska Struga – km 276+365 – brak potrzeby przebudowy -wymiana warstwy ścieralnej,
- kładka K-1 nad rzeką Suska Struga – km 260+331,87 – budowa nowej kładki
- kładka K-2 nad rzeką Czerska Struga – km 276+365 (w ciągu istniejącego ciągu pieszo – rowerowego) – brak potrzeby przebudowy – wymiana warstwy nawierzchnio-izolacji na powierzchni kładki,